اطلاعیه اداره رفاه- نحوه و شرایط استفاده از خدمات پوشش بیمه تکمیل درمان

26 05 2022 20:05
کد خبر : 6758114
تعداد بازدید : 862

به اطلاع همکاران گرامی می رساند، با توجه به عقد قرارداد پوشش بیمه تکمیل درمان با شرکت بیمه سینا موارد ذیل جهت اطلاع و سهولت در استفاده از خدمات پوشش بیمه نامه مذکور به حضور ارسال می گردد.(مطالعه دقیق و نگهداری فایل های پیوست مزید امتنان می باشد)

1-مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه های پزشکی(فایل راهنما به پیوست می باشد)

2-مراکز درمانی طرف قرارداد

     مراجعه به سایت شرکت بیمه سینا>مراکز ارائه خدمات>مراکز درمانی طرف قرارداد

     و یا کلیک روی آدرس:

    :https://www.sinainsurance.com/index.php?module=pmk&page_id=1524

3-تحویل مدارک پزشکی

   الف)تحویل فیزیکی اسنادبه دفتر شرکت بیمه سینا واقع درساختمان مرکزی اتاق a57(تلفن تماس:38381601الی9 داخلی 375)

     درصورت تکمیل فرم تحویل مدارک، در فرآیند دریافت رسید تسریع خواهد شد در غیر اینصورت نماینده شرکت حضورا رسید را تکمیل و تحویل همکاران خواهد داد(کمافی السابق).

     روزهای کاری شرکت از شنبه تا چهارشنبه به غیر از یکشنبه و ساعات کاری از 8 صبح لغایت 12:30 ظهر

  ب)استفاده از نرم افزار سیناد(عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارسال اطلاعات از طریق کامپیوتر و یا موبایل)

     راهنمای استفاده از این روش به پیوست می باشد، ضمنا با توجه به ارسال سریعتر نسبت به روش قبل مسلما پرداخت هزینه ها هم سریعتر اتفاق خواهد افتاد.

     توجه:لازم به ذکر است پس از آپلود مدارک و پرداخت هزینه های پزشکی، درصورت لزوم ممکن است اصل مدارک توسط شرکت درخواست گردد لذا خواهشمند است مدارک را نگهداری نموده و از امحا مدارک خودداری فرمایید.

 

-لطفا درصورتی که به جهت درمان هزینه های قابل توجه اعم از جراحی و یا دارو در پیش رو دارید، به جهت اطلاع از تعرفه و نحوه و میزان پرداخت حتما از مشاوره کارشناسان شرکت استفاده نمایید.

-همچنین جهت دریافت هزینه درمان پزشکی برای فرزندان دختر بالای ۱۸ سال ارائه شناسنامه و فرزندان پسر بالای ۲۲ سال گواهی اشتغال به تحصیل به شرکت بیمه الزامی می باشد.

در پایان برای همه دانشگاهیان و خانواده محترم ایشان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی را آرزومندیم

فایل های پیوست

اداره رفاه دانشگاه