پیرو پیامک اداره رفاه کارکنان (واحد بیمه) در فروردین1402 با موضوع تحویل مدارک پزشکی، بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم دانشگاهی(دارای پوشش بیمه تکمیل درمان) می رساند، با عنایت به نزدیک شدن به پایان قرارداد بیمه تکمیلی دانشگاه با شرکت بیمه سینا، جهت تحویل مدارک پزشکی خود به شرکت به طریق ذیل اقدام فرمایند:
- مدارک پزشکی مربوط به قبل از ۱۵بهمن۱۴۰1 حداکثر تا پایان فروردین ۱۴۰2 قابل ارائه به شرکت بیمه سینا می باشد
-مدارک مربوط به بازه زمانی ۱۵بهمن۱۴۰1 به بعد، حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت 1402 قابل ارائه به شرکت بیمه سینا می باشد
بدیهی است هزینه های پزشکی ارائه شده بعد از این تاریخ قابل بررسی نمی باشد
-زمان و نحوه تحویل مدارک پزشکی مربوط به تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ به بعد به شرکت بیمه طرف قرارداد سال جدید متعاقبا اعلام خواهد شد. ضمناً در صورتی که نسبت به هزینه های پرداخت شده قبلی و یا اسناد بارگزاری شده اعتراض دارید، میتوانید سند مربوطه را از طریق اتوماسیون اداری (مسئول بیمه دانشگاه) بصورت توضیح مختصر با ذکر مشخصات سند ارسال نموده تا در اسرع وقت پیگیری گردد.
همچنین خواهشمند است قبل از هر گونه عمل جراحی نسبت به قابل پرداخت بودن هزینه عمل از کارشناس شرکت کسب اطلاع نمایید.
-اطلاعیه نحوه و شرایط استفاده از خدمات پوشش بیمه تکمیل درمان(1402)
بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم دانشگاهی(دارای پوشش بیمه تکمیل درمان) میرساند، درخواست بررسی مدارک پزشکی، اسناد عودتی، ناقص و پرداخت نشده مربوط به قرارداد بیمه تکمیل درمان سال قبل خود را حداکثر تا پایان فروردین 1402 به کارتابل اداره رفاه کارکنان با رعایت موارد ذیل ارسال نمایند (لازم به ذکر است تاریخ مذکور تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نخواهد بود)
۱-تصویر رسید اسناد پزشکی تحویل شده به شرکت(پیوست نامه)
۲-شرح موضوع مورد اعتراض در کارتابل اتوماسیون اداری
۳-درج کدملی و شماره تماس در متن نامه
یادآور می گردد پس از پایان مهلت ذکر شده به دلیل بسته شدن قرارداد قبل و شروع قرارداد جدید امکان بررسی میسر نمی باشد.
ضمناً همکاران گرامی میتوانند اسناد و مدارک پزشکی خود را که مربوط به شرکت بیمه سینا میباشد (از ابتدای اردیبهشت ماه 1402) همه روزه غیر از روزهای یکشنبه و تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۲ با مراجعه به سازمان مرکزی-_طبقه همکف_اتاق A۵۷ تحویل سرکار خانم احمدی ( نماینده شرکت بیمه سینا_تلفن داخلی ۳۷۵) نمایند. همچنین به اطلاع همکاران گرامی میرساند جهت دریافت هزینه درمان پزشکی برای فرزندان دختر بالای ۱۸ سال ارائه شناسنامه و فرزندان پسر بالای ۲۲ سال گواهی اشتغال به تحصیل به شرکت بیمه الزامی می باشد.
شماره تماس مستقیم اداره رفاه دانشگاه (آقای سوری_واحد بیمه): ۳۸۳۸۰۶۳۴ و یا داخلی:۴۲۹
شرایط ثبت نام بیمه تکمیل درمان دانشگاه بوعلی سینا در سال 1402
شرکت طرف قرارداد: بیمه سینا-مبلغ قرارداد برای هرنفر در ماه:طرح نقره ای: 1.540.000ریال طرح طلایی: 4.720.000ریال
تاریخ شروع قرارداد:1402/02/01 تاریخ پایان قرارداد:1403/01/31
- برای پرسنل و همسر و فرزندان ایشان ماهیانه 50درصد حق بیمه طرح نقره ای و 35درصد حق بیمه طرح طلایی برای هر نفر به عنوان کمک هزینه رفاهی از طرف دانشگاه پرداخت می گردد. (کمک هزینه رفاهی همکاران خانم شامل همسر نمی شود) در نتیجه حق بیمه با محاسبه کمک هزینه رفاهی: طرح نقره ای برابر 770.000ریال و طرح طلایی برابر 3.068.000ریال
- بیمه تکمیل درمان: عبارتست از جبران بخشی از هزینه های پزشکی و اعمال جراحی ناشی از بیماری و حوادث مشمول بیمه، مازاد بر بیمه پایه طبق شرایط مقرر در قرارداد.
- پرداخت خسارت های بستری حداکثر یکماه و غیر بستری حداکثر 15 روز می باشد.
- محاسبه هزینه های پزشکی و دندانپزشکی بر اساس تعرفه های مصوب دولت می باشد و پس اعمال فرانشیز بند مربوطه قابل پرداخت خواهد بود، همچنین هزینه های خارج از تعهد درمانی و غیر بیمه ای بعهده بیمه شده می باشد.(فرانشیز طبق جدول تعهدات-لازم به ذکر است هزینه های که سهم بیمه پایه کاملا پرداخت شده باشد شامل فرانشیز نمی گردد)
- پس از پایان مهلت ثبت نام، تغییر در سطح قرارداد و حذف یا اضافه تا پایان قرارداد امکان پذیر نمی باشد.
تبصره1:بعد ازاتمام مهلت ثبت نام، اضافه شدن به لیست تنها درصورت استخدام ،شروع به کارپس ازمرخصی بدون حقوق،ماموریت، ازدواج،تولد فرزند و حذف درصورت بازنشستگی، ماموریت،مرخصی بدون حقوق، اخراج و فوت می باشد.(نیازمند درخواست کتبی همکار می باشد)
تبصره2:حداکثر مدت ارائه درخواست کتبی جهت اعمال تغییرات از تاریخ موارد ذکرشده در تبصره1، 20 روز می باشد.
تبصره3:همکارانی که بنا به دلایل ذکر شده در تبصره1 از قرارداد حذف می گردند، فقط تا تاریخ ذکر شده در اسناد مرتبط با حذف(تاریخ اجرا)، تحت پوشش می باشند ولیکن حق بیمه بصورت کامل برای یکماه از ایشان کسر می گردد.(به عنوان مثال در صورتیکه تاریخ بازنشستگی همکار، 12 تیر باشد حق بیمه کامل یکماه را پرداخت می نماید ولیکن اسناد تا تاریخ 12تیر ایشان قابل پرداخت می باشد).
- -ارایه مدارک باید به صورت مستند باشد، مدارک شامل دستور پزشک(خوانا و ممهور) و فاکتور پرداخت هزینه(ممهور) همچنین در خصوص آزمایشات، کپی جواب آزمایش و در مورد دندانپزشکی: عکس قبل و بعد انجام عصب کشی وسنج سخت و نرم- عکس قبل از ترمیم – روکش و ترمیم دندان از سه و به بالا یک OPG مورد نظر می باشد.
- بیمه شدگان: عبارتند از پرسنل رسمی پیمانی قراردادی و افراد تحت تکفل ایشان که از طرف بیمه گذار معرفی می شوند.
-تبصره1:افراد تحت تکفل شامل همسر،فرزندان،پدر،مادر و افرادی که قانونا" تحت تکفل بیمه شده اصلی هستند.
-تبصره2:فرزندان ذکور مجرد تا سن23سال تمام ودرصورت اشتغال به تحصیل تا 27سال تمام(ارشد و دکترا تا 30سال) و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج بیمه می باشند.لازم به ذکر است داشتن دفترچه خدمات درمانی تحت تکفل سرپرست الزامیست)
استثنائات:
1- اعمال جراحی به منظور زیبایی، مگر ناشی از وقوع حادثه در طول مدت قرارداد باشد.
2- هزینه اتاق خصوصی(معادل عمومی پرداخت می گردد)
3- عیوب مادرزادی مگر رفع آن جنبه درمانی و دارای ضرورت باشد.
4- هزینه لوازم بهداشتی و آرایشی و داروهای تقویتی و ویتامینه
توجه:داروهای تقویتی و ویتامینه در صورتیکه در کنار بقیه داروهای درمانی تجویز شده باشند و جنبه درمانی داشته باشند قابل پرداخت می باشند
5- اعمال غیر مجاز در مطب، اعلام شده از سوی وزارت بهداشت.
- توجه:
- ویرایش و تغییر سطح و حذف از لیست و اضافه به لیست بعد از اتمام فرصت ثبت نام امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است در هنگام وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را مبذول فرمایید.
- به اطلاع همکاران محترم ایثارگر(جانبازان و فرزندان شهدا) می رساند در صورت ثبت نام امکان حذف از لیست وجود نخواهد داشت و هزینه بیمه تکمیلی از حقوق ایشان بصورت ماهیانه کسر خواهد شد.
- آن دسته از پرسنل که هزینه های جراحی بالایی در پیش رو دارند بهتر است به جهت راهنمایی و مشاوره به مسئول بیمه دانشگاه مراجعه نمایند، ضمنا افرادی که در شمول یکی از بیماری های ردیف 15جدول تعهدات هستند، ضروریست به جهت استفاده از تسهیلات ردیف مذکور درخواست خود را بصورت کتبی به واحد بیمه دانشگاه تحویل نمایند.
اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1402 دانشگاه
بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم دانشگاهی می رساند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1402 می توانند از دوشنبه مورخ (1402/01/28) لغایت پایان روز دوشنبه (1402/02/04) به مدت یک هفته به لینک سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی واقع در بخش درگاه خدمات رسانی سایت دانشگاه و در قسمت سایر مراجعه فرمایند.
شرکت برنده مناقصه بیمه سینا می باشد
آدرس مستقیم: (https://bimetakmili.basu.ac.ir)
ثبت نام بصورت غیرحضوری، اینترنتی و از طریق سامانه و توسط همکاران صورت می پذیرد، همچنین عدم ثبت نام به منزله انصراف تلقی می گردد.
در صورت وجود مشکل در هنگام ثبت نام می توانید با اداره رفاه تماس حاصل فرمایید.
متذکر می گردد، عدم مراجعه به سایت در بازه زمانی مذکور به منزله انصراف می باشد، لذا افرادی که قصد انصراف از قرارداد سال 1402 را دارند نیازی به ورود به سامانه و ثبت اطلاعات ندارند.
پس از ارسال لیست اسامی به شرکت بیمه سینا به هیچ وجه امکان ثبت نام (حتی به دلیل از قلم افتادگی در لیست) وجود نخواهد داشت.
ضمنا ویرایش و تغییر سطح بعد از اتمام فرصت ثبت نام امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است در هنگام وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را مبذول فرمایید.
همچنین به اطلاع همکاران محترم ایثارگر(جانبازان و فرزندان شهدا) می رساند قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران کما فی السابق بصورت رایگان با بنیاد شهید می باشد، لذا در صورت ثبت نام در این قرارداد امکان حذف از لیست وجود نخواهد داشت و هزینه بیمه تکمیلی از حقوق ایشان بصورت ماهیانه کسر خواهد شد.
شماره تماس مستقیم اداره رفاه :۳۸۳۸۰۶۳۴ و یا داخلی: ۴۲۹ - آقای سوری
مشاهده جدول تعهدات درمانی قرارداد 1402
===============================================================
اطلاعیه
به اطلاع همکاران گرامی میرساند جهت دریافت هزینه درمان پزشکی برای فرزندان دختر بالای 18 سال ارائه شناسنامه و فرزندان پسر بالای 22 سال گواهی اشتغال به تحصیل به شرکت بیمه الزامی می باشد.
=================================================