اهداف و وظایف - اداره رفاه کارکنان
-
مهمترین و اثربخشترین سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن سازمان میباشد، و رسیدن به تعالی سازمانی و رشد و توسعه پایدار میسر نمیگردد مگر در سایه وجود منابع انسانی کارآمد و توانمند، لذا توجه به امور رفاهی و نیازهای مادی و معنوی ایشان در اولویت برنامههای معاونت محترم توسعه و امور پشتیبانی دانشگاه میباشد، امید است با یاری پروردگار بخش کوچکی از زحمات پرسنل فرهیخته دانشگاه جبران شود.
-
* نیازسنجی، برنامهریزی، هماهنگی و پیگیری امور رفاهی و پیشبینی نیازهای آتی
-
* انجام امور مربوط به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان و عمر و حوادث پرسنل و نظارت بر قرارداد
-
* انجام امور مربوط به ثبتنام بیمه تکمیلی درمان و عمر و حوادث پرسنل و پیگیری خسارات
-
* انجام امور مربوط به واگذاری موقت منازل مسکونی دانشگاه به اعضائ هیات علمی و اعضائ غیر هیات علمی
-
* انجام امور مربوط به انعقاد قراردادهای رفاهی با سازمانها، شرکتها، فروشگاهها و مراکز تفریحی
-
* انجام امور مربوط به انعقاد قراردادهای رفاهی با سایر دانشگاهها جهت استفاده از ظرفیتهای تفریحی و اقامتی آنها
-
* انجام امور مربوط به انعقاد قرارداد بیمه اموال منقول و غیرمنقول دانشگاه و بیمه مسئولیت مدنی و نظارت بر قرارداد
-
* پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت
-
* پرداخت هزینه فوت همکاران (عادی-حادثه) به بازماندگان (از قرارداد بیمه عمر و حوادث)
-
* پرداخت تسهیلات قرضالحسنه از صندوقهای اسکان و کارکنان به اعضاء هیأت علمی و اعضا غیرهیات علمی
-
* صدور معرفینامه برای همکاران به منظور استفاده از تسهیلات بانکی، استفاده از مهمانسراهای سایر دانشگاهها، خرید اقساطی از فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد