اطلاعیه اداره رفاه- نحوه و شرایط استفاده از خدمات پوشش بیمه تکمیل درمان - اداره رفاه کارکنان
اطلاعیه اداره رفاه- نحوه و شرایط استفاده از خدمات پوشش بیمه تکمیل درمان
به اطلاع همکاران گرامی می رساند، با توجه به عقد قرارداد پوشش بیمه تکمیل درمان با شرکت بیمه سینا موارد ذیل جهت اطلاع و سهولت در استفاده از خدمات پوشش بیمه نامه مذکور به حضور ارسال می گردد.(مطالعه دقیق و نگهداری فایل های پیوست مزید امتنان می باشد)
1-مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه های پزشکی(فایل راهنما به پیوست می باشد)
2-مراکز درمانی طرف قرارداد
مراجعه به سایت شرکت بیمه سینا>مراکز ارائه خدمات>مراکز درمانی طرف قرارداد
و یا کلیک روی آدرس:
:https://www.sinainsurance.com/index.php?module=pmk&page_id=1524
3-تحویل مدارک پزشکی
الف)تحویل فیزیکی اسنادبه دفتر شرکت بیمه سینا واقع درساختمان مرکزی اتاق a57(تلفن تماس:38381601الی9 داخلی 375)
درصورت تکمیل فرم تحویل مدارک، در فرآیند دریافت رسید تسریع خواهد شد در غیر اینصورت نماینده شرکت حضورا رسید را تکمیل و تحویل همکاران خواهد داد(کمافی السابق).
روزهای کاری شرکت از شنبه تا چهارشنبه به غیر از یکشنبه و ساعات کاری از 8 صبح لغایت 12:30 ظهر
ب)استفاده از نرم افزار سیناد(عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارسال اطلاعات از طریق کامپیوتر و یا موبایل)
راهنمای استفاده از این روش به پیوست می باشد، ضمنا با توجه به ارسال سریعتر نسبت به روش قبل مسلما پرداخت هزینه ها هم سریعتر اتفاق خواهد افتاد.
توجه:لازم به ذکر است پس از آپلود مدارک و پرداخت هزینه های پزشکی، درصورت لزوم ممکن است اصل مدارک توسط شرکت درخواست گردد لذا خواهشمند است مدارک را نگهداری نموده و از امحا مدارک خودداری فرمایید.
-لطفا درصورتی که به جهت درمان هزینه های قابل توجه اعم از جراحی و یا دارو در پیش رو دارید، به جهت اطلاع از تعرفه و نحوه و میزان پرداخت حتما از مشاوره کارشناسان شرکت استفاده نمایید.
-همچنین جهت دریافت هزینه درمان پزشکی برای فرزندان دختر بالای ۱۸ سال ارائه شناسنامه و فرزندان پسر بالای ۲۲ سال گواهی اشتغال به تحصیل به شرکت بیمه الزامی می باشد.
در پایان برای همه دانشگاهیان و خانواده محترم ایشان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی را آرزومندیم
اداره رفاه دانشگاه