اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1401 دانشگاه

08 04 2022 03:19
کد خبر : 6758189
تعداد بازدید : 256

اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1401 دانشگاه

بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم دانشگاهی می رساند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1402 می‌توانند از شنبه مورخ (1402/01/26) لغایت چهارشنبه (1402/01/30) به مدت پنج روز به لینک سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی واقع در بخش درگاه خدمات رسانی سایت دانشگاه و در قسمت سایر مراجعه فرمایند.

شرکت برنده مناقصه بیمه          می باشد

آدرس مستقیم: (https://bimetakmili.basu.ac.ir)

ثبت نام بصورت غیرحضوری، اینترنتی و از طریق سامانه و توسط همکاران صورت می پذیرد، همچنین عدم ثبت نام به منزله انصراف تلقی می گردد.

در صورت وجود مشکل در هنگام ثبت نام می توانید با اداره رفاه تماس حاصل فرمایید.

متذکر می گردد، عدم مراجعه به سایت در بازه زمانی مذکور به منزله انصراف می باشد، لذا افرادی که قصد انصراف از قرارداد سال 1402 را دارند نیازی به ورود به سامانه و ثبت اطلاعات ندارند.

شرایط قرارداد:

شرکت طرف قرارداد: بیمه          -مبلغ قرارداد برای هرنفر در ماه:

طرح نقره ای:                ریال                   طرح طلایی:             ریال

تاریخ شروع قرارداد:1402/02/01          تاریخ پایان قرارداد:1403/01/31

  1. برای پرسنل و همسر و فرزندان ایشان ماهیانه 50درصد حق بیمه طرح نقره ای و 35درصد حق بیمه طرح طلایی برای هر نفر به عنوان کمک هزینه رفاهی از طرف دانشگاه پرداخت می گردد. (کمک هزینه رفاهی همکاران خانم شامل همسر نمی شود) در نتیجه حق بیمه با محاسبه کمک هزینه رفاهی: 
  2.            طرح نقره ای برابر            ریال و طرح طلایی برابر                ریال       

پس از ارسال لیست اسامی به شرکت بیمه         به هیچ وجه امکان ثبت نام (حتی به دلیل از قلم افتادگی در لیست) وجود نخواهد داشت.

ضمنا ویرایش و تغییر سطح بعد از اتمام فرصت ثبت نام امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است در هنگام وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را مبذول فرمایید.

همچنین به اطلاع همکاران محترم ایثارگر(جانبازان و فرزندان شهدا) می رساند قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران کما فی السابق بصورت رایگان با بنیاد شهید می باشد، لذا در صورت ثبت نام در این قرارداد امکان حذف از لیست وجود نخواهد داشت و هزینه بیمه تکمیلی از حقوق ایشان بصورت ماهیانه کسر خواهد شد.

شماره تماس مستقیم اداره رفاه :۳۸۳۸۰۶۳۴  و یا داخلی: ۴۲۹ - آقای سوری

مشاهده جدول تعهدات درمانی قرارداد