« Back

اطلاعیه- ثبت نام بیمه تکمیل درمان (1403)

اطلاعیه- ثبت نام بیمه تکمیل درمان (1403)


تاریخ انتشار : Publish : نسخه قابل چاپ Print

بدینوسیله به اطلاع می رساند شرایط ثبت نام بیمه تکمیل درمان دانشگاه بوعلی سینا در سال 1403 به شرح زیر می باشد:

مهلت ثبت نام: دوشنبه 1403/01/20      لغایت        شنبه 1403/01/25

شرکت طرف قرارداد: (بیمه سینا)

مبلغ قرارداد برای هرنفر در ماه:     طرح نقره ای:  2.250.000ریال       طرح طلایی: 6.800.000ریال

 

تاریخ شروع قرارداد:1403/02/01          تاریخ پایان قرارداد:1404/01/31

 

لینک ثبت نام بیمه تکمیل درمان: www.bimetakmili.basu.ac.ir

 

دانلود فایل جدول تعهدات بیمه تکمیل درمان 1403

 

  1. برای پرسنل و همسر و فرزندان ایشان ماهیانه 50درصد حق بیمه طرح نقره ای و 35درصد حق بیمه طرح طلایی برای هر نفر به عنوان کمک هزینه رفاهی از طرف دانشگاه پرداخت می گردد. (کمک هزینه رفاهی همکاران خانم شامل همسر نمی شود) در نتیجه حق بیمه با محاسبه کمک هزینه رفاهی: طرح نقره ای برابر 1.125.000ریال   و طرح طلایی برابر 4.420.000ریال       
  2. بیمه تکمیل درمان: عبارتست از جبران بخشی از هزینه های پزشکی و اعمال جراحی ناشی از بیماری و حوادث مشمول بیمه، مازاد بر بیمه پایه طبق شرایط مقرر در قرارداد.
  3. پرداخت خسارت های بستری حداکثر یکماه و غیر بستری حداکثر 15 روز (کاری) می باشد.
  4. محاسبه هزینه های پزشکی و دندانپزشکی بر اساس تعرفه های مصوب دولت می باشد و پس اعمال فرانشیز بند مربوطه قابل پرداخت خواهد بود، همچنین هزینه های خارج از تعهد درمانی و غیر بیمه ای بعهده بیمه شده می باشد. (فرانشیز طبق جدول تعهداتلازم به ذکر است هزینه های که سهم بیمه پایه کاملا پرداخت شده باشد شامل فرانشیز نمی گردد)
  5. پس از پایان مهلت ثبت نام، تغییر در سطح قرارداد و حذف یا اضافه تا پایان قرارداد امکان پذیر نمی باشد.

تبصره1:بعد ازاتمام مهلت ثبت نام، اضافه شدن به لیست تنها درصورت استخدام ،شروع به کارپس ازمرخصی بدون حقوق،ماموریت، ازدواج،تولد فرزند و حذف درصورت بازنشستگی، ماموریت،مرخصی بدون حقوق، اخراج و فوت می باشد.(نیازمند درخواست کتبی همکار می باشد)

تبصره2:حداکثر مدت ارائه درخواست کتبی جهت اعمال تغییرات از تاریخ موارد ذکرشده در تبصره1، 20 روز می باشد.

تبصره3:همکارانی که بنا به دلایل ذکر شده در تبصره1 از قرارداد حذف می گردند، فقط تا تاریخ ذکر شده در اسناد مرتبط با حذف(تاریخ اجرا)، تحت پوشش می باشند ولیکن حق بیمه بصورت کامل برای یکماه از ایشان کسر می گردد.(به عنوان مثال در صورتیکه تاریخ بازنشستگی همکار، 12 تیر باشد حق بیمه کامل یکماه را پرداخت می نماید ولیکن اسناد تا تاریخ 12تیر ایشان قابل پرداخت می باشد).

  1. -ارایه مدارک باید به صورت مستند باشد، مدارک شامل دستور پزشک(خوانا و ممهور) و فاکتور پرداخت هزینه(ممهور) همچنین در خصوص آزمایشات، کپی جواب آزمایش و در مورد دندانپزشکی: عکس قبل و بعد انجام عصب کشی وسنج سخت و نرم- عکس قبل از ترمیم  روکش و ترمیم دندان از سه و به بالا یک OPG مورد نظر می باشد.
  2. بیمه شدگان: عبارتند از پرسنل رسمی پیمانی قراردادی و افراد تحت تکفل ایشان که از طرف بیمه گذار معرفی می شوند.                                                    

-تبصره1:افراد تحت تکفل شامل همسر،فرزندان،پدر،مادر و افرادی که قانونا" تحت تکفل بیمه شده اصلی هستند.

-تبصره2:فرزندان ذکور مجرد تا سن23سال تمام ودرصورت اشتغال به تحصیل تا 27سال تمام(ارشد و دکترا تا 30سال) و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج بیمه می باشند.لازم به ذکر است داشتن دفترچه خدمات درمانی تحت تکفل سرپرست الزامیست)

استثنائات:

1- اعمال جراحی به منظور زیبایی، مگر ناشی از وقوع حادثه در طول مدت قرارداد باشد.

2- هزینه اتاق خصوصی(معادل عمومی پرداخت می گردد)

3- عیوب مادرزادی مگر رفع آن جنبه درمانی و دارای ضرورت باشد.

4- هزینه لوازم بهداشتی و آرایشی و داروهای تقویتی و ویتامینه

توجه:داروهای تقویتی و ویتامینه در صورتیکه در کنار بقیه داروهای درمانی تجویز شده باشند و جنبه درمانی داشته باشند قابل پرداخت می باشند

5- اعمال غیر مجاز در مطب، اعلام شده از سوی وزارت بهداشت.

توجه:

  • ویرایش و تغییر سطح و حذف از لیست و اضافه به لیست بعد از اتمام فرصت ثبت نام امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است در هنگام وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را مبذول فرمایید.
  • به اطلاع همکاران محترم ایثارگر(جانبازان و فرزندان شهدا) می رساند در صورت ثبت نام امکان حذف از لیست وجود نخواهد داشت و هزینه بیمه تکمیلی از حقوق ایشان بصورت ماهیانه کسر خواهد شد.
  • آن دسته از پرسنل که هزینه های جراحی بالایی در پیش رو دارند بهتر است به جهت راهنمایی و مشاوره به مسئول بیمه دانشگاه مراجعه نمایند، ضمنا افرادی که در شمول یکی از بیماری های ردیف 15جدول تعهدات هستند، ضروریست به جهت استفاده از تسهیلات ردیف مذکور درخواست خود را بصورت کتبی به واحد بیمه دانشگاه تحویل نمایند.