« بازگشت

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1400 دانشگاه

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1400 دانشگاه


تاریخ انتشار : Publish : نسخه قابل چاپ Print

پیرو اطلاعیه قبلی بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم دانشگاهی می رساند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1400 حداکثر تا تاریخ (1400/01/28) به لینک سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی واقع در بخش درگاه خدمات رسانی سایت دانشگاه(قسمت سایر) مراجعه فرمایند. آدرس مستقیم:(https://bimetakmili.basu.ac.ir)

ثبت نام الزاما می بایست بصورت اینترنتی و از طریق سامانه و توسط همکاران صورت پذیرد لذا از مراجعه حضوری و درخواست ثبت نام خودداری فرمایید.

در صورت وجود مشکل در هنگام ثبت نام در ساعات اداری با واحد بیمه دانشگاه تماس حاصل فرمایید(38380634-و یا داخلی429)

عدم مراجعه به سایت تا تاریخ ذکر شده به منزله انصراف می باشد، لذا افرادی که قصد انصراف از قرارداد سال 1400 را دارند نیازی به ورود به سامانه و ثبت اطلاعات ندارند.

لازم به ذکر است پس از ارسال لیست اسامی به شرکت بیمه نوین به هیچ وجه امکان ثبت نام (حتی به دلیل از قلم افتادگی در لیست) وجود نخواهد داشت.

ضمنا ویرایش و تغییر سطح بعد از اتمام فرصت ثبت نام امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است در هنگام وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را مبذول فرمایید.

همچنین به اطلاع همکاران محترم ایثارگر(جانبازان و فرزندان شهدا) می رساند قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران کما فی السابق بصورت رایگان با بنیاد شهید می باشد، لذا در صورت ثبت نام در این قرارداد امکان حذف از لیست وجود نخواهد داشت و هزینه بیمه تکمیلی از حقوق ایشان بصورت ماهیانه کسر خواهد شد.

شماره تماس مستقیم واحد بیمه :38380634     و یا داخلی:429 - آقایان ربیعی و میرشاه ولد

 دانلود فایل جدول تعهدات و شرایط قرارداد